Дистанційне навчання 5 клас (І семестр)
Щиро вітаю Вас на сайті вчителя математики
КЗ "Лозівський ліцей №7"
Овсянки Галини Миколаївни
Урок №15 19.09.2025 (п'ятниця)
Тема: Округлення натуральних чисел. Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота №2.
Очікувані результати (результати оцінювання):
- Знає правила округлення натуральних чисел.
- Вміє округлювати натуральні числа.
Володіє навичкою усного та письмового виконання додавання, віднімання, порівняння та округлення натуральних чисел.
Розпізнає аналогію щодо способу розв’язання нової проблемної ситуації до вже відомої.
Виявляє ініціативу під час розв’язування задач і вправ.
- Опрацювати теоретичний матеріал за посиланням: Округлення натуральних чисел
Урок №14 18.09.2025 (четвер)
Клас: 5АМакс. кількість балів: 12Термін проведення: 17.09.2025 10:00 - 19.09.2025 8:30Максимальна кількість спроб: 2Підсумковий результат: Виправлення помилок дозволено, найкраща спроба буде врахована як підсумковий результат
Урок №13 17.09.2025 (середа)
Тема: Віднімання натуральних чисел
Очікувані результати (результати оцінювання):
Знає:
- властивості віднімання натуральних чисел;
- як знайти невідомі компоненти дій віднімання і додавання.
Вміє виконувати віднімання натуральних чисел.
Види навчальної діяльності:
- Інтерактивні форми роботи;
- Індивідуальна робота, яка включає самостійне виконання завдань біля дошки або в зошиті під час уроку за посиланням: Віднімання натуральних чисел
Урок №12 16.09.2025 (вівторок)
Опрацювати теоретичний матеріал за посиланням:
Тема: Віднімання натуральних чисел
Очікувані результати (результати оцінювання):
Знає:
- властивості віднімання з натуральними числами;
- як знайти невідомі компоненти дій.
- У результаті вивчення теми учні мають:
формулювати властивості арифметичних дій з натуральними числами;
виконувати завдання, що передбачають виконання додавання і віднімання натуральних чисел.
- Опрацювати відео-урок: ВШО Додавання і віднімання натуральних чисел
Виконати інтерактивні вправи:
Виконайте віднімання
Урок №11 15.09.2025 (понеділок)
Тема: Додавання натуральних чисел. Закони додавання.
Знає:
- властивості додавання з натуральними числами;
- як знайти невідомі компоненти дій.
Вміє:
- виконувати додавання натуральних чисел;
- Опрацювати відео-урок за посиланням: Додавання натуральних чисел. Властивості додавання.
- Опрацювати презентацію у щоденнику.
- Виконати інтерактивну вправу: Додавання натуральних чисел
Урок №10 12.09.2025 (п'ятниця)
Опрацювати теоретичний матеріал за посиланням: Додавання натуральних чисел. Властивості додавання
Завдання на 15.09.2025: Вивчити §4, виконати завдання №104, 114
Урок №9 11.09.2025 (четвер)
Виконати самостійну роботу за посиланням на Мійклас
Урок №8 10.09.2025 (середа)
Тема: Порівняння натуральних чисел. Нерівності. §3
Очікувані результати (результати оцінювання):
Учень/учениця:
Наводить приклад та має уявлення про порівняння чисел та нерівності.
Знає правила порівняння натуральних чисел.
Вміє:
- виконувати порівняння натуральних чисел;
- підібрати декілька розв’язків нерівності;
- Вміє перевірити чи є розв’язком нерівності задане число.
- Опрацювати теоретичний матеріал за посиланням: Теорія
Урок №7 09.09.2025 (вівторок)
Очікувані результати (результати оцінювання):
Наводить приклад та має уявлення про:
· число 0;
· нерівності.
Розрізняє мільйон та мільярд.
Знає:
- назви розрядів і класів натуральних чисел в межах мільярда;
Розв’язує завдання, що передбачають запис числа у вигляді суми розрядних доданків.
- Якщо до 999 999 999 додати 1, то вийде 1 000 000 000.
- 1 000 000 000 — мільярд.
- Якщо в числі відсутній якийсь розряд, то в запису числа на його місці стоїть цифра 0. Її також використовують для запису числа «нуль», яке означає «жодного».
- !!! Нуль не є натуральним числом
- a – a = 0
Якщо від будь-якого числа a відняти рівне йому число a, то отримаємо 0. - Яким би не було число a, завжди:
- a + 0 = a a – 0 = a a · 0 = 0
Переглянути відео: Натуральні числа. Число 0. Десятковий запис натуральних чисел.
Опрацювати теоретичний матеріал за посиланням: Теорія
Урок №6 08.09.2025 (понеділок)
Очікувані результати навчання:
Учень/учениця:
Має уявлення про довжину, час, швидкість, масу,
температуру, площу, вартість, об’єм (місткість) тощо; взаємозв’язок місткості та об’єму.
Розрізняє величини та одиниці величин.
Вимірює величини у довкіллі стандартними і нестандартними одиницями.
Тема:
Рівняння і нерівності. Терези як модель розв’язування рівнянь і нерівностей.
Очікувані результати навчання:
Учень/учениця:
Розрізняє рівняння і нерівності.
Розв’язує найпростіші рівняння.
- Щоб знайти невідомий доданок, треба від суми відняти відомий доданок.
- Щоб знайти невідомий від’ємник, треба від зменшуваного відняти різницю.
- Щоб знайти невідоме зменшуване, треба до різниці додати від’ємник.
- Щоб знайти невідомий множник, треба добуток поділити на відомий множник.
- Щоб знайти невідоме ділене, треба частку помножити на дільник.
- Щоб знайти невідомий дільник, треба ділене поділити на частку.
Урок №3 03.09.2025 (середа)
Тема:
Числові і буквені вирази. Складання і розв’язування задач життєвого змісту.
Очікувані результати навчання:
Учень/учениця:
Розрізняє числові і буквені вирази.
Складає вирази для розв’язування задач життєвого змісту.
Урок №2 02.09.2025 (вівторок)
Тема:
Натуральні числа. Раціональні обчислення. Розв’язування та складання магічних квадратів.
Очікувані результати навчання:
Учень/учениця:
Наводить приклади натуральних чисел до мільйону.
Виконує дії з натуральними числами в межах
мільйону.
Помічає закономірності, утворює та доповнює числові послідовності.
Актуалізація досвіду і опорних знань за початкову школу
(5 год.)
Очікувані результати навчання
Наводить приклади:- натуральних чисел до мільйону; об’єктів довкілля, що мають форму геометричних фігур, вказаних у змісті.
- геометричні фігури, вказані у змісті; довжину, час, швидкість, масу, температуру, площу, вартість, об’єм (місткість) тощо; взаємозв’язок місткості та об’єму.
- плоскі і об’ємні геометричні фігури; числові і буквені вирази. рівняння і нерівності. величини та одиниці величин.
Урок №1 01.09.2025 (понеділок)
Тема уроку:
Геометричні фігури (точка, відрізок, промінь, пряма, кут, ламана, трикутник, квадрат, прямокутник, коло , круг, прямокутний паралелепіпед, куб, куля, циліндр, конус, піраміда).
Конструювання геометричних фігур.
Очікувані результати навчання:
Учень/учениця:
Наводить приклади об’єктів довкілля, що мають форму геометричних
фігур, вказаних у змісті.
Має уявлення про геометричні фігури, вказані у змісті.
Розрізняє плоскі і
об’ємні геометричні фігури.
Конструює геометричні фігури.
Будує у зошиті плоскі геометричні фігури.
З початкової школи ти вже знаєш плоскі та об’ємні геометричні фігури, вмієш показувати та лічити їх елементи, знаходити площу і периметр прямокутника (в тому числі і квадрата), радіус кола, якщо заданий діаметр, чи навпаки. Також можеш запропонувати ще декілька завдань на площу прямокутника. Наприклад:

Спробуй сконструювати геометричні фігури за допомогою дроту, паперу чи пластиліну:



Немає коментарів:
Дописати коментар