Математика 5 клас

 Дистанційне навчання 5 клас (І семестр)



Щиро вітаю Вас на сайті вчителя математики

КЗ "Лозівський ліцей №7"

Овсянки Галини Миколаївни




Урок №15            19.09.2025 (п'ятниця)

Тема: Округлення натуральних чисел. Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота №2.

Очікувані результати (результати оцінювання):

  • Знає правила округлення натуральних чисел.
  • Вміє округлювати натуральні числа.
  • Володіє навичкою усного та письмового виконання додавання, віднімання, порівняння та округлення натуральних чисел.

    Розпізнає аналогію щодо способу розв’язання нової проблемної ситуації до вже відомої.

    Виявляє ініціативу під час розв’язування задач і вправ.




Домашнє завдання: Опрацювати відео-уроки. Вивчити §6, виконати завдання  №191, 193, 201.

.

Урок №14            18.09.2025 (четвер)

Клас: 
Макс. кількість балів: 12
Термін проведення: 17.09.2025 10:00 - 19.09.2025 8:30
Максимальна кількість спроб: 2
Підсумковий результат: Виправлення помилок дозволено, найкраща спроба буде врахована як підсумковий результат


Урок №13            17.09.2025 (середа)


Тема: Віднімання натуральних чисел

Очікувані результати (результати оцінювання):

Знає:

  •  властивості віднімання натуральних чисел;
  • як знайти невідомі компоненти дій віднімання і додавання.

Вміє виконувати віднімання натуральних чисел.

Види навчальної діяльності: 

  • Інтерактивні форми роботи;
  • Індивідуальна робота, яка включає самостійне виконання завдань біля дошки або в зошиті під час уроку за посиланням: Віднімання натуральних чисел


Урок №12            16.09.2025 (вівторок)


Опрацювати теоретичний матеріал за посиланням: 



Тема: Віднімання натуральних чисел

Очікувані результати (результати оцінювання):

Знає:

  • властивості віднімання з натуральними числами;
  • як знайти невідомі компоненти дій. 

  • У результаті вивчення теми учні мають: 
дотримуватися правил додавання і віднімання натуральних чисел; 
формулювати властивості арифметичних дій з натуральними числами; 
виконувати завдання, що передбачають виконання додавання і віднімання натуральних чисел.
 Обчислити зручним способом
 Виконайте віднімання

Домашнє завдання: Опрацювати відео-урок, презентацію. Вивчити §5, виконати завдання №141, 145, 147, 150, 153.


Урок №11            15.09.2025 (понеділок)

Тема: Додавання натуральних чисел. Закони додавання.

Знає:

  •        властивості додавання з натуральними числами; 
  •       як знайти невідомі компоненти дій.

Вміє:

  • виконувати додавання натуральних чисел;
 формулювати властивості (закони) арифметичних дій з натуральними числами

Домашнє завдання: Опрацювати відео-урок, презентацію. Вивчити §4, виконати завдання №117, 121, 124.


Урок №10            12.09.2025 (п'ятниця)







Опрацювати теоретичний матеріал за посиланням: Додавання натуральних чисел. Властивості додавання

Завдання на 15.09.2025:  Вивчити §4, виконати завдання №104, 114

Руханка 



Урок №9            11.09.2025 (четвер)

Урок №8            10.09.2025 (середа)


Тема: Порівняння натуральних чисел. Нерівності. §3


Очікувані результати (результати оцінювання):

Учень/учениця:

Наводить приклад та має уявлення про порівняння чисел та нерівності.

Знає правила порівняння натуральних чисел.

Вміє:

  • виконувати порівняння  натуральних чисел;
  • підібрати декілька розв’язків нерівності;

  • Вміє перевірити чи є розв’язком нерівності задане число.     

  • Опрацювати теоретичний матеріал за посиланнямТеорія
 


Урок №7            09.09.2025 (вівторок) 


Тема: Нуль і мільярд. Десятковий запис натуральних чисел. §2


Очікувані результати (результати оцінювання):

Наводить приклад та має уявлення про:

·                 число 0

·                 нерівності.

Розрізняє  мільйон та мільярд.


Знає:

  • назви розрядів і класів натуральних чисел в межах мільярда;

  • Розв’язує завдання, що передбачають запис числа у вигляді суми розрядних доданків.




  • Якщо до 999 999 999 додати 1, то вийде 1 000 000 000.

  • 1 000 000 000 — мільярд.

  • Якщо в числі відсутній якийсь розряд, то в запису числа на його місці стоїть цифра 0. Її також використовують для запису числа «нуль», яке означає «жодного».

  • !!! Нуль не є натуральним числом

  • a – a = 0
    Якщо від будь-якого числа a відняти рівне йому число a, то отримаємо 0.
  • Яким би не було число a, завжди:

  • a + 0 = a           a – 0 = a            a · 0 = 0

Переглянути відео:  Натуральні числа. Число 0. Десятковий запис натуральних чисел.


Опрацювати теоретичний матеріал за посиланням: Теорія 


      
               

Урок №6            08.09.2025 (понеділок) 






Урок №5            05.09.2025 (п'ятниця) 


Тема: 

Величини. Вимірювання величин.

Очікувані результати навчання:

Учень/учениця:


Має уявлення про довжину, час, швидкість, масу, температуру, площу, вартість, об’єм (місткість) тощо; взаємозв’язок місткості та об’єму.

Розрізняє  величини та одиниці величин.

Вимірює величини у довкіллі стандартними і нестандартними одиницями.


Завдання:

Опрацювати презентацію:




  Урок №4             04.09.2025 (четвер) 


Тема: 

Рівняння і нерівності. Терези як модель розв’язування рівнянь і нерівностей.

Очікувані результати навчання:

Учень/учениця:


Розрізняє рівняння і нерівності.

Розв’язує найпростіші рівняння.

Оперує терезами чи їх малюнками як моделлю розв’язування рівнянь і нерівностей.
  
Завдання:
Переглянути відео-уроки:


   
Вивчити правила:

  • Щоб знайти невідомий доданок, треба від суми відняти відомий доданок. 
 
 х + 13 = 20 
 х = 20 -13 
 х = 7

  • Щоб знайти невідомий від’ємник, треба від зменшуваного відняти різницю. 
 
20 - х = 15 
 х = 20-15 
 х = 5

  • Щоб знайти невідоме зменшуване, треба до різниці додати від’ємник.

 х - 5 = 15 
 х = 15+5 
 х = 20  

  • Щоб знайти невідомий множник, треба добуток поділити на відомий множник. 
 
 5 · х = 45 
 х = 45 :5 
 х = 9

  • Щоб знайти невідоме ділене, треба частку помножити на дільник. 

 х : 6 = 8 
 х = 8 ·6 
 х = 48  

  • Щоб знайти невідомий дільник, треба ділене поділити на частку. 

 48 : х = 8 
 х = 48 : 8 
 х = 6


Урок №3             03.09.2025 (середа) 


Тема: 

Числові і буквені вирази. Складання і розв’язування задач життєвого змісту.

Очікувані результати навчання:

Учень/учениця:

Розрізняє  числові і буквені вирази.

Складає вирази для розв’язування задач життєвого змісту.

Знаходить значення числових і буквених виразів.

Переглянути відео-уроки:




Урок №2             02.09.2025 (вівторок) 

Тема: 

Натуральні числа. Раціональні обчислення. Розв’язування та складання магічних квадратів.

Очікувані результати навчання:

Учень/учениця:


Наводить приклади натуральних чисел до мільйону.

Виконує дії з натуральними числами в межах мільйону.

Помічає закономірності, утворює та доповнює числові послідовності.


Посилання на урок



 





Актуалізація досвіду і опорних знань за початкову школу

(5 год.)

Очікувані результати навчання 

Наводить приклади:
  • натуральних чисел до мільйону; об’єктів довкілля, що мають форму геометричних фігур, вказаних у змісті. 
Має уявлення про: 
  • геометричні фігури, вказані у змісті;  довжину, час, швидкість, масу, температуру, площу, вартість, об’єм (місткість) тощо;  взаємозв’язок місткості та об’єму. 
 Розрізняє:  
  • плоскі і об’ємні геометричні фігури;  числові і буквені вирази. рівняння і нерівності.  величини та одиниці величин.


Урок №1             01.09.2025 (понеділок)  

Тема уроку: 

Геометричні фігури (точка, відрізок, промінь, пряма, кут,     ламана, трикутник, квадрат, прямокутник, коло , круг, прямокутний паралелепіпед, куб, куля, циліндр, конус, піраміда)

Конструювання геометричних фігур. 

Очікувані результати навчання:

Учень/учениця:


Наводить приклади об’єктів довкілля, що мають форму геометричних фігур, вказаних у змісті.

Має уявлення про геометричні фігури, вказані у змісті.

Розрізняє  плоскі і об’ємні геометричні фігури.

Конструює геометричні фігури.

Будує у зошиті плоскі геометричні фігури.

  З початкової школи ти вже знаєш плоскі та об’ємні геометричні фігури, вмієш показувати та лічити їх елементи, знаходити площу і периметр прямокутника (в тому числі і квадрата), радіус кола, якщо заданий діаметр, чи навпаки. Також можеш запропонувати ще декілька завдань на площу прямокутника. Наприклад: 


Пригадай:

Геометричні фігури на площині




Спробуй сконструювати геометричні фігури за допомогою дроту, паперу чи пластиліну:




Виконай завдання, відповіді запиши у зошит:



Немає коментарів:

Дописати коментар